Leuk om te weten wat het kost, maar wat doen jullie voor mij?

Goeie vraag, zit je klaar?

Dit doen wij:

  • Dagelijks voor 90% automatisch je facturen plus bank verwerken
  • Wekelijks een check van jouw boekhouding:
    - Betalen jouw klanten je op tijd?
    - Heb je investeringen gedaan?
    - Hoe zijn je resultaten?
    - Hoeveel neem je privé op?
    - Missen we gegevens?
    - Loopt alles nog op rolletjes?
  • Per maand of per kwartaal BTW-aangifte (en ICP-aangifte als je levert aan landen binnen de EU)
  • We laten je zien hoe je het beste uit Exact Online haalt (betalingen, dashboard, debiteurenbeheer)
  • We maken koppelingen tussen je boekhouding en jouw bank, je facturatiesoftware, Mollie, etc.
  • Plus: Overnemen en/of opslaan van gegevens uit je vorige boekhouding van dit jaar en/of vorig jaar. We bellen met jou zodat je kunt uitleggen waar je nu je boekhouding doet en nemen contact op met je vorige boekhouder of met je softwareleverancier zodat jij er geen omkijken meer naar hebt.
  • We maken je wegwijs in je eigen financiën en belastingen. Als je achterstallige belastingen moet betalen maken we een plan met je, zodat je weet waar je aan toe bent en hoe je naar gezonde financiën toe werkt.
  • We beantwoorden al je vragen. Van: 'Koop ik m'n auto zakelijk of privé?' tot: 'Wat gebeurt er als ik ga samenwonen of scheiden?'
  • Uiteraard doen we jouw aangifte inkomstenbelasting, maar ook meteen die van je fiscale partner.
  • Daarbij beoordelen we meteen of je recht hebt op toeslagen en vragen die voor je aan.
  • Verder zorgen we dat je -als je voldoende winst maakt- alvast wat inkomstenbelasting vooruit betaalt voor het lopende jaar, zodat je niet na afloop van een jaar een groot bedrag ineens moet betalen.
  • Bij een BV zorgen we voor een jaarrekening die we na jouw goedkeuring meteen deponeren bij de Kamer van Koophandel.
  • Ook zorgen we voor de aangifte vennootschapsbelasting.
  • En adviseren we jou over dividend uitkeren.
  • Daarnaast geven we tips over ondernemen en belastingen, we checken je verzekeringen, we adviseren je over de hoogte van je salaris, we kijken of je moet switchen van eenmanszaak naar BV of andersom, we helpen je met debiteurenbeheer, etc.

Dit krijg je erbij:

  • Account in onze magnifieke nieuwe klantportal met daarin handige tools en overzichten, zoals je hele dossier met contracten, aangiften, jaarrekening en natuurlijk je winst, omzet en kosten.
  • Altijd up-to-date overzicht van te ontvangen en te betalen facturen

Dit doe jij:

  • Jij maakt verkoopfacturen. Liefst in professionele software waarmee je een chique lay-out kunt maken en een mooie e-mail kunt sturen. Wij regelen dat jouw facturen in de boekhouding komen. Zoek je software om mee te factureren? Wij helpen je kiezen voor het juiste pakket en richten het in voor je. Als je wil dat je klanten met iDeal kunnen betalen dan zorgen we voor de koppeling met Mollie.
  • Jij stuurt ons de bonnen en facturen van de kosten die je maakt. Die kan je direct naar de boekhouding sturen met een foto of je kunt ze naar ons e-mailen.
  • Jij doet betalingen. Kan vanuit de boekhouding (ING, Rabobank en Bunq), kan ook gewoon met je mobiele telefoon.
  • Je belt ons met al je vragen, deal? Onthoud daarbij: Domme vragen bestaan niet!
  • Klaar :-D

Waar kunnen we je mee helpen?