Vallen en weer opstaan

Dit was in 2007, Troy is hier net 1 jaar en ik was kort voor zijn geboorte begonnen met mijn eigen administratiekantoor en had nog geen enkel idee wat me te wachten stond. Ik koos voor een eigen bedrijf omdat ik dat beter kon combineren met de zorg voor hem.

 

We zijn nu 13 jaar en een paar rimpels, grijze haren en kilo's verder, plus heel wat keren vallen en weer opstaan, zowel privé als zakelijk.

 

Vallen doet pijn. De ene keer meer dan de andere, maar pijnlijk is het. Wat me echter veel meer is bijgebleven is de kracht die ik voelde als ik weer opgestaan was.

Door al dat vallen en weer opstaan heb ik geleerd:
- Je kunt pas liefde geven als je ook van jezelf houdt
- Liefde ontvangen kan alleen als je je openstelt daarvoor
- Alleen ben je niets, samen is de sleutel tot alles

En zakelijk:
- Ik kan veel meer dan ik ooit voor mogelijk heb gehouden, alleen al door in mezelf te geloven en gewoon te doen
- Nee is ook een antwoord, daar hoef je je niet schuldig over te voelen
- Zeg ja tegen mensen en dingen waar je energie van krijgt

Al jaren werken we aan het doel om ons ooit eenvoudige administratiekantoor te upgraden naar een next level kantoor waar je als ondernemer energie van krijgt en je graag bij wil aansluiten.

Achter de schermen werken we al een tijdje keihard aan deze upgrade en hebben we het volgende bereikt:
- Alles in de cloud, dus geen server maar ook geen gegevens op je locale computer
- Interne processen geoptimaliseerd zodat onze dienstverlening eenvoudig schaalbaar is
- Klantportal met koppeling naar de boekhouding
- Vaste abonnementen, all-in
- Interne portal om alle administraties tegelijk te kunnen monitoren
- Dienstverlening waarbij we veelvuldig en laagdrempelig contact zoeken met de klant
- E-mails worden beantwoord binnen een uur
- Nieuwe klanten worden binnen 24 uur toegevoegd en kunnen meteen aan de slag
- Van elke administratie worden dagelijks alle facturen geboekt
- Alle administraties worden wekelijks gecontroleerd en aandachtspunten direct opgepakt

Doordat we jarenlang een klein kantoor zijn gebleven hebben we zonder veel (groei)problemen de upgrade kunnen voorbereiden. Nu is het tijd voor de laatste stap en sprong in het diepe en dat is de omslag naar één mobiele app van waaruit een ondernemer alle belangrijke zaken kan regelen. Dus niet alleen boekhouding of facturatie, maar alles.

We doen dit met ons hele team, Rick als developer, Maarten bouwt jaarrekeningen en is relatiebeheerder en fiscaal adviseur, Max is specialist op het gebied van cijfers en inrichting van software, Samantha is ons warme aanspreekpunt en doet HRM, Kerim verzorgt alle niet-reguliere werkzaamheden plus de bewerkelijke administraties, en ikzelf zit op sales, marketing en fiscale zaken.

De komende tijd zal ik regelmatig wat delen over de ontwikkelingen. Alle support is welkom want dit is een prachtig project maar ook een flinke klus. Let's go for it!

Fijne dag en lieve groet van Iris


« 

Reactie plaatsen

Reacties

Er zijn geen reacties geplaatst.